Monday 25 July 2016

Last bit of shopping before the holidays! - Derniers achats avant les vacances!

The first I bought are these two t-shirt, I love the details on both of them (the black lines and the drawings !) : 
La première chose que j'ai acheté sont ces deux t-shirts, j'adore les détails sur les deux (les lignes noires et les dessins !) : 


Then I chose this grey skater skirt : 
Puis j'ai choisi cette jupe patineuse grise :


And these lovely shorts, I really love them : 
Et cette adorable paire de short, je les aime vraiment : 


in the sales in Claire's we bought these sunglasses because most of them always end up melting during our holidays : 
dans les soldes a Claire's on a acheté ces lunettes de soleil parce que la plupart finissent par fondre pendant nos vacances : 


These beautiful flip flops for around the swiming pool : 
Ces magnifiques tonges pour autour de la piscine :


I needed some new swiming costumes and here are the ones I got : 
J'avais besoin de nouveaux maillots de bains et voilà ceux que j'ai pris : 


and lastly, we can't really see but these a white temporary tatoos : 
et dernierement, on ne vois pas vraiment mais ceci sont des tatouages temporaires blancs : 


1 comment:

  1. if you wear those in England I will spend the whole time chasing the boys away!!

    ReplyDelete