Wednesday 15 April 2015

I've found THE answer to classify your nail varnishes ! - j'ai trouvé LA réponse pour classer vos vernis !

there is my solution to classify your nail varnishes ! 

there is everything you will need : 

firstly a note pad, I chose to take my One Direction one but you can take any note pad, or even just blank pieces of paper and you staple them together :




and logically, you'll need all your nail varnishes : 



and you'll also need a pen to write down the referances of each nail varnish : 



what I did is ; put a little bit of nail varnish on the side of the page and then write down the referance and the brand of it ! 

*******************************************************

voilà ma solution pour classer vos vernis !

voilà tout ce dont vous aurez besoin : 

premièrement un bloc note, j'ai choisi de prendre mon bloc note One Direction mais vous pouvez prendre n'importe quel bloc note, ou même des feuilles blanches que vous agrafez ensemble : 

et logiquement, vous aurez besoin de tous vos vernis :

et vous aurez aussi besoin d'un stylo pour écrire les références de chaque vernis :

ce que j'ai fait est ; mettre un peu de vernis sur le coté de la feuille et après écrire sa références et sa marque !

2 comments:

  1. So this is what you get up to when you're supposed to be doing your homework !

    ReplyDelete