Sunday 3 August 2014

new clothes - nouveau habits

Directioner , I got a t-shirt with one direction names on it , my logic was : they are all british accept Niall , he is Irish so, I took the one with Niall wtritten in pink ( I think only directioners will undertsand !! ) 


Really flashy pink trainers 



and a Crazy-Mofos t-shirt ( same here only directioners will understand !!! ) 


**********************************************************************

Directioner , j'ai eu un t-shirt avec les prénoms des one direction dessus , ma logique était : ils sont tous Britanique sauf Niall , il est Irlandais donc , j'ai pris celui avec Niall écrit en rose ( je pense que seul les directioners peuvent comprendre !!! ) 

des baskets rose vraiment très très fashy 

et un t-shirt Crazy-mofos ( pareil je pense que sule les directioners peuvent comprendre !! ) 

No comments:

Post a Comment