Thursday 23 July 2015

American product - produit Américain

my mum got a voucher to use on a food site and they were selling American stuff for the 4th of July in America ! so there are all the products we took :


the products that interesed me the most were these ones ; I saw different Youtubers try American food and Zoe (Zoella) said that Lucky Charms are her favorite things ever, so I was really excited to try them ! I had already tried Pop-Tarts and Reese's (not the cereal) before so I knew what to expect : 



the first thing I tasted was the Lucky Charms and I understand why Zoe loves them, it's delicious ! 


***********************************************************
ma mère a eu un bon a utiliser sur un site de nourriture et ils vendaient pleins de produits Américains pour le 4 Juillet au Etats-Unis ! donc voilà tous les produits que l'on a pris : 

les produits qui m’intéressaient le plus sont ceux la ; j'ai vu différents Youtubers essayer de la nourriture Américaine et Zoe (Zoella) a dit que les Lucky Charms sont la chose qu'elle aime par dessus tout, donc j'avais vraiment hâte de les essayer ! j'avais déjà essayé des Pop-Tarts et des Reese's (mais pas en céréales) avant donc je savais a quoi 'attendre : 

la première chose que j'ai goûté sont les Lucky Charms et je comprends pourquoi Zoe les adore, c'est délicieux ! 

No comments:

Post a Comment