Sunday, 20 September 2015

All the stuff I bought lately - toutes les choses que j'ai acheté dernièrement

the first thing I bought are these boots ; I love the little details on the side : 


then I got this jumper, it this super soft and the "A" on it looks like it is going to be rough material but it isn't :


then I bought Marcus (Butler)'s book ; It was £7 insted of 15 ! : 


I also bought some hair chalk, I went for the pink and purple ones :


I bought these two boxes of false nails, the ones with blue dots were 50p and the green ones with the ice-creams were £1 ! :


I got these mid-finger ring set, and as you can see my little finger is really small because it goes right to the bottom of my finger :


as you know I collect fossils and that kind of stuff so I bought three for £1.50 ! 


that made me laugh because, this stone is called "Fool's Gold" and that is the name of one of One Direction's songs ! 


and finally I bought this lovely Kimono ! I wanted one for quite a long time but I never found one I liked, but this one is the one ! I absolutely love it : 


and today I bought these lovely ear-rings, they're really cute and  I can't wait to wear them : 


******************************************************
la première chose que j'ai acheté sont ces botes ; j'adore les petits détails sur le coté : 

puis j'ai pris ce pull, il est hyper doux et le "A" dessus a l'air de ne pas être doux alors que si au contraire : 

après j'ai acheté le livre de Marcus (Butler) ; il était a £7 au lieu de £15 ! : 

j'ai aussi acheté des craies a cheveux ; j'ai opté pour les rose et violette : 

j'ai acheté ces deux boites de faux ongles, ceux avec les points bleu était a 50p et les vert avec les glaces dessus étaient a £1 ! : 

j'ai eu ces bagues pour les phalanges, et comme vous pouvez vous on petit doigt est vraiment petit car la bague va jusqu'en bas de mon doigt :

comme vous le savez je collectionne les fossiles et les chose de ce genre là  alors j'en ai acheté 3 pour £1.50 !

ça m'a fait rire parce que, cette pierre s'appel "Fools Gold" et c'est le nom d'une chanson des One Direction ! 

et finalement j'ai acheté ce magnifique Kimono ! J'en voulais un depuis longtemps mais j'en trouvais jamais que j'aimais, mais celui là c'est le bon ! Je l'adore : 

et aujourd'hui j'ai acheté ces magnifique boucles d'oreilles, elles sont tellement mignonne et j'ai hâte de les  porter :

4 comments:

  1. looks like you have found some good bargains there,almost as cheap as Hastings.....

    ReplyDelete
  2. Where do you get all your money from? You must have a really lovely Mum !! :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. most of that I bought with my money ! you only bought me the boots / jumper / book with your vouchers !

      Delete